Sandberghe

FAQ - Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op via + 31 413 262 585.

Wijzigingen en annuleren

Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?

Als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen vanaf vandaag valt, kun je jouw reisdata nog aanpassen. Voor reserveringen met een aankomstdatum binnen 28 dagen is het helaas niet mogelijk om reisdata te wijzigen.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Online, via Mijn Sandberghe kun je extra’s bijboeken. Log in of maak een account aan. Wil je de datum, aantal personen of  accommodatietype aanpassen? Neem dan telefonisch contact op met ons via +31413 262585. We kijken graag met je mee wat er mogelijk is.

Mijn persoonlijke gegevens kloppen niet in de gemaakte reservering. Hoe pas ik dit aan?

Stuur een mail met je boekingsnummer naar info@sandberghe.nl. Wij passen de gegevens voor je aan.

Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

Dat kan eenvoudig via een mail naar onze receptie. Let opvoor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van jouw aankomstdatum en het moment van reserveren, kosten in rekening brengen. Uitleg over eventuele kosten vind je in het annuleringsformulier.

Let op: door te annuleren vraag je géén voucher aan.

Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?

Alleen als op het moment van annuleren jouw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt kom je  in aanmerking om (een deel van) jouw reissom terug te krijgen. Op basis van hoeveel dagen geleden je hebt gereserveerd, wordt vervolgens bepaald hoeveel je van de reissom terugkrijgt: annuleer je binnen 14 dagen na het maken van jouw reservering, dan krijg je 100% van de reissom terug. Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van de reservering, dan krijg je 70% van de reissom terug. In geval van annulering van een reservering met een aankomstdatum binnen 28 dagen, kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling.

Wat gebeurt er als ik een annulering plaats voor een reservering met een aankomstdatum binnen 28 dagen?

Als op het moment van annuleren jouw geplande aankomstdatum binnen 28 dagen valt, kom je niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom. Wij raden je bij twijfel over jouw reisdata dan ook aan om tijdig de reisdata te wijzigen. Dit kan tot 28 dagen voor aankomst. Vul hiervoor ons omboekformulier in.

Op het moment van reserveren viel mijn aankomst al binnen 28 dagen. Kan ik mijn reisdata nog wijzigen, of mijn reservering annuleren en (een deel van) mijn reissom terugkrijgen?

Als op het moment van reserveren de aankomstdatum binnen 28 dagen valt, is het helaas niet mogelijk om de reisdata nog te wijzigen of de reservering te annuleren en (een deel van) de reissom terug te krijgen. In geval van annulering betaal je dan 100% van de reissom.

Reserveren en betalen

Hoe kan ik zien dat vakantiepark Sandberghe mijn betaling goed heeft ontvangen?

Wanneer de betaling is verwerkt in ons systeem ontvang je binnen 5 werkdagen een betalingsbevestiging. Betaal je online? Je ziet dan meteen dat de betaling is verwerkt.

Krijg ik een betalingsbevestiging nadat er is betaald?

Ja, je ontvangt een betalingsbevestiging nadat je hebt betaald.

Met welke middelen kan ik betalen op een vakantiepark?​

Op ons vakantiepark kun je betalen met onderstaande betaalmiddelen.

  • Contant
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Pin
  • Apple Pay
  • PayPal

Mag ik ook de hele reissom betalen bij aankomst?

Nee, voor aankomst moet de reissom zijn betaald. Tenzij je kort voor aankomst jouw boeking hebt gemaakt.

Welke kosten moet ik nog betalen bij aankomst?

De volledige reissom dient voor aankomst te zijn betaald. Meer informatie over de betaaltermijnen vind je op jouw reserveringsbevestiging.

* Bij sommige touroperators hoef je niet de volledige reissom te betalen. De bijkomende kosten betaal je dan bij aankomst bij de receptie.

Is het bedlinnen inbegrepen in de kosten?

Het bedlinnen is verplicht om te huren. Deze zijn dan ook meegenomen in het totaal bedrag. Je betaalt voor alle personen vanaf 3 jaar voor het bedlinnen. De bedden zijn bij aankomst voor je opgemaakt. 

Zijn handdoeken en keukendoeken inbegrepen in de kosten?

Handdoeken en keukendoeken zijn inbegrepen en liggen standaard voor je klaar bij aankomst in het vakantiehuis. 

Kan ik ook een voorkeursaccommodatie aangeven bij mijn reservering?

Indien je een voorkeur hebt voor een specifieke accommodatie, kun je dit (indien nog beschikbaar) zeker reserveren. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht. Je kunt je voorkeur online bij je reservering doorgeven, maar je kunt hiervoor ook contact opnemen met de receptie +31413 262585.

De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?

Vervelend als dit het geval is. Het teveel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen terug op jouw rekening. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

Kan ik uitstel van betaling krijgen?

In onze algemene voorwaarden kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren.

Wat is een voucher?

De voucher is een online betaalmiddel om een nieuwe boeking te maken via onze website. We hebben de voucher geïntroduceerd, omdat we veel aanvragen voor omboekingen hebben ontvangen. We begrijpen dat het voor jou mogelijk lastig is om direct een keuze te maken voor een nieuwe periode. Met de voucher hebben we het voor jou mogelijk gemaakt om op een later moment een nieuw verblijf te boeken.

Hoe werkt de voucher?

De voucher kun je inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Wanneer je boekt via onze webite kun je bij stap 2 de voucher inwisselen.

Ik heb mijn voucher niet ontvangen wat moet ik doen?

Als je de voucher hebt aangevraagd, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Het kan zijn dat deze e-mail bij jouw ongewenste e-mails terecht is gekomen. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op +31413262585.

Aankomst en verblijf

Ik red het niet om voor sluitingstijd van de receptie aan te komen. Wat moet ik doen?

Lukt het niet om tussen 16:00 en 17:00 uur in te checken, dan is dit natuurlijk geen probleem. Laat dit vooraf wel even weten, zodat onze receptionistes met je kunnen afspreken hoe laat je zult arriveren. Check op onze website de actuele openingstijden om te zien tot hoe laat de receptie geopend is.

Hoe laat mag ik inchecken?

Inchecken voor een accommodatie is mogelijk tussen 16:00 en 17:00 uur. Mocht je eerder in de accommodatie willen dan is dit mogelijk als deze eerder klaar is voor je. Neem hiervoor contact op met onze receptionistes +31413 262585.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de accommodatie?

In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie en is het maximaal aantal toegestane personen. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet mogelijk meer personen te accepteren. Er kunnen dus geen extra bedden/kampeerbedden/luchtbedden in de accommodatie bijgeplaatst worden. 

In de accommodaties wordt een kind onder de 3 jaar wel als extra persoon geaccepteerd. Het kind kan dan in een kinderbedje slapen. Naast het maximaal aantal toegestane personen is slechts één kindje extra in een kinderbedje toegestaan per accommodatie.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Je kunt uitchecken tot 10.00 uur. De sleutel van jouw accommodatie dient te worden ingeleverd bij de receptie. Eventueel kun je, tegen extra betaling, later uitchecken (tot 12:00 uur). Drie dagen voor jouw aankomst kunnen wij hiervoor naar de mogelijkheden kijken. Neem contact op met onze receptie +31413 262585

Waar kan ik parkeren?

Alleen jij als gast van Sandberghe kunt gratis parkeren op het park bij je accommodatie of er vlakbij. Er zijn ook parkeerplaatsen met elektrische oplaadpalen. Per accommodatie registreren wij maximaal 2 kentekens voor toegang tot het park. (met uitzondering van de boshuizen (1 auto) en het landhuis (3 maximaal). 

Overige auto's kunnen parkeren bij de receptie of op parkeerplaats "De Maashorst" aan de Schansweg tegenover de Oude Bosweg.

Zijn huisdieren toegestaan?

In enkele accommodaties zijn max. 2 honden toegestaan. Andere huisdieren zijn helaas niet toegestaan.

Faciliteiten

Zijn de faciliteiten geopend

Kijk hier voor de openingstijden van de Huyskamer. Zie onder deze pagina "veelgestelde vragen" kopje coronavirus voor eventuele uitzonderingen.

Moet ik vooraf reserveren in het restaurant?

Het is niet nodig om te reserveren. Kom je met een grotere groep, dan stellen we het op prijs als je dit laat weten. Dit kan per email of telefonisch +31413262585

Is het buitenzwembad verwarmd?

Onze buitenbaden worden verwarmd d.m.v. een zonne-energiesysteem. Bij zonnig weer is het systeem zeer effectief. Bij slecht weer kan het water koud zijn. Het diepere bad heeft enige tijd nodig om op te warmen. 

Is het buitenzwembad voor iedereen toegankelijk?

Het zwembad is alleen toegankelijk voor parkgasten. Het is geen openbaar zwembad, dus voor gasten uit de omgeving is het helaas niet mogelijk om hier te zwemmen. Bij het zwembad is geen toezicht, dus ons advies is om als ouders met jouw kind mee te gaan naar het zwembad.

Is de speeltuin vrij toegankelijk? 

Onze speeltuin is vrij toegankelijk voor parkgasten en gasten uit de omgeving. Kom gezellig met jouw (klein)kinderen spelen in onze speeltuin en geniet van het zonnetje op ons terras.

Mogen wij van de faciliteiten gebruik maken als wij eerder aankomen?

Indien je voor 15:00 uur arriveert en je kunt nog niet inchecken is het natuurlijk mogelijk om al gebruik te maken van onze faciliteiten. Meld je even bij de receptie, dat je bent gearriveerd en je ontvangt de benodigdheden voor onze faciliteiten.

Is het mogelijk om fietsen te huren op het vakantiepark?

Op loopafstand van ons park vind je De Mastworp. Hier kun je allerlei fietsen huren en zelfs een E-step.

Is er een winkel aanwezig op het park?

Op ons vakantiepark is geen winkel aanwezig. Via de webshop van Bakkerij van Leur kun je vers brood bestellen. Dit overheerlijke brood wordt ambachtelijk bereid. Er staat een uitgebreid assortiment online. Vandaag voor 22:00 uur besteld? Morgenvroeg om 8:30 uur staat je bestelling klaar bij de receptie. Op zondag is er geen bezorging. www.bakkerijvanleur.nl

En het gehele jaar kun je boodschappen bestellen bij Jumbo. Dit kun je zelfs al regelen voor de dag dat je arriveert. Jumbo bezorgt dan tot aan de receptie. Let op! Je moet een tijdslot kiezen, waarop je dan ook daadwerkelijk zelf op het park bent.

Openingstijden

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

Klik hier voor de pagina met openingstijden receptie.

Wat zijn de openingstijden Huyskamer?

Klik hier voor de openingstijden van de Huyskamer.

Wat zijn de openingstijden van het zwembad?

Het zwembad is dagelijks geopend van 09.00u tot 21.00u. Graag even rekening houden met de baantjes zwemmers van 09.00u tot 10.00u.

Wanneer moet het rustig zijn op het park?

Op het park geniet je van de rust en natuur. De vogels zingen hier de hele dag door. Tussen 23.00u 's avonds en 8:00 's ochtends is muziek of luid lawaai niet toegestaan.

We hebben tijdens de zomer enkele evementen georganiseerd. Dan kan het zijn dat er wat meer geluid plaatsvindt. Hopelijk levert dit geen ergernis op. Mocht je hier toch last hebben dan horen we dit graag tijdens je verblijf zodat we er nog iets aan zouden kunnen doen.